kladdmajan

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Emma Castis - 21 oktober 2013 19:05

Jo idag har jag hälsat på en skola som heter Skånska Småstadens Kulturskola.

Den är så j^vla bra.

~

Jag ska även prova den imorgon, men det är väl mest för att jag ska lära mig gångarna. Man måste liksom ta buss och tåg och jaa.. Men som tur är, gillar jag tåg och buss xd Fast det bros på vilka som sitter i bussen/tåget.
~

Jag ska då börja på ssks efter höstlovet. Så det blir väl bra c:

~

På bussen pratade jag med min vän Alexander om typ anime, manga och lite yaoi och sånt.. xd Men ja det var ganska kul.   

~

När jag kom hem så fick jag laga mat, korv och makaroner. Men jag hatar korv men iaf, jag åt ju inte så mycket av den.

Sen nu så skypar jag once again. cx

~

Men jaa, jag ville väl mest bara skriva något. Så nu får ni ett fint litet låttips.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

katniss

Katniss Everdeen - The Hunger Games

yolo

The Hunger Games Mockingjay Pin

yolo

The Hunger Games Mockingjay Pin

Ovido - Quiz & Flashcards